„ Сега не ми остава нищо друго, освен да се обърна към вас, драги зрители… Да… да... към вас, в салона. Вкопчили сме се в репертоара „Убийството в театъра”. Но, както разбрахте, това убийство не може да бъде театрално, наужким. Трябва да бъде истинско, като в живота. Затова търсим истински изпълнители… Тези от вас, които искат да участват в това наше представление и да запишат имената си в историята на театъра, да се обадят…”
Как се играе на убийство?
УБИЙСТВЕН МАРАТОН! Двадесет и четири часа никой не напуска театъра. Сто непознати се срещат на сцената. А зад кулисите и в публиката непрекъснато се случва нещо. В пространството на Театрална работилница “Алма @лтер” се проведе поредният експеримент. Театралният маратон 2012 на Университетския театър беше под надслов “Убийствен маратон”. В основата му лежи „Игра на убийство” – спектакъл, в който първо актьори и затворници разменят местата си, а после – актьори и зрители. В един момент никой не е сигурен кой е всъщност. Бъркат ли актьорите театъра и реалността или за тях театърът е реалността? И кой кого убива в театъра? „Първото нещо, което трябва да разберете е, че не трябва да говорите от името на другите. На сцената всеки знае това, което знае, мисли това, което мисли, чувства това, което чувства… И е толкова добър или толкова лош, колкото е. С една дума – бъдете такива, каквито сте. Бъдете себе си! ” – е съветът на Николай Георгиев, директор на „Алма @лтер”.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News