Потребителската кошница – 12.02.2015: Вярната любов на потребителите
Предаване: Потребителската кошница, 12.02.2015
Наближава поредното изложение „Доверете се на българското“, организирано от БТПП. Потребителите обичат да купуват родното производство, за да подкрепят развитието на държавата или защото смятат, че е по-качествено и евтино.
Но готови ли са производителите да отговорят на тази вярна любов на потребителите? Едни от най-търсените стоки на пазара са българските дрехи. За наша радост производството на текстил и облекло „дръпна“ напред и е сред най-динамичните сектори с позиции и на европейския пазар. Защо то успява, докато други производства залиняха
или направо изчезнаха? Две трети от текстилните фирми в страната са малки и средни предприятия. Това им позволява да бъдат много гъвкави в производството, да реагират бързо на изискванията на потребителите, да
осигуряват бързи доставки и по-високо качество. А б ългарските потребители очакват от родните стоки да бъдат нови, модерни, качествени и разбира се – по-евтини.