Знаете ли, че средно 35% от потребителите у нас отправят въпрос или запитване към бизнеса в месинджър след 19:00 и преди 8:00 часа? Тоест в извънработно време. Е, какво прави в тези случаи бизнесът, за да отговори на клиентите? Използва чатбот – компютърната програма, която отговаря автоматично на запитвания от хора, като им създава усещането, че общуват с истински човек. В този епизод на „Натисни F1“ ви разказваме за чатботовете и за платформите, чрез които можете да си ги направите сами.
Събеседник: Цаньо Цанев – търговски директор на фирма за иновативни телекомуникационни решения и платформи за контактни центрове
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News