Българският туризъм и гръцката криза - печелим или губим
Ще успее ли българският туризъм да реагира гъвкаво на гръцката криза и да реализира силен туристически сезон? Как българските курорти могат да привлекат повече туристи, планирали лятната си почивка на Балканите? Има ли България стратегия как да се възползва от ситуацията и да се наложи като атрактивна туристическа дестинация в района? Тази дилема беше основната тема в разговора в "Денят започва" с председателя на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация Благой Рагин, финансовия експерт Кольо Парамов и журналистът от в. "24 часа" Георги Милков.
"Ако ние чакаме да спечелим от това, че съседите - братя гърци, имат проблеми, за никъде не сме", категорично заяви Милков и добави, че "ако стратегията ни е те да имат проблеми, за да си направим туризма, е по-добре да закрием държавата".
Според Благой Рагин основният проблем на бранша е достатъчната и добре направена реклама. За него основните предимства на страната ни са прекрасната природа и чистата и вкусна храна, на което трябва да се наблегне както при презентирането на страната ни като туристическа дестинация, така и при обслужването на туристите у нас.
Кольо Парамов се съгласи с тезата, че рекламата е недостатъчна и недобра и даде като положителен пример в това отношение рекламните кампании на Македония и Азербайджан. "Имаме възможност да натъртим много сериозно на рекламата, да моделираме коренно различно представяне в Западна Европа и да настояваме по друг начин да реализираме онова, което България има като резерв, традиция, като можене", каза финансистът.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News