Българският туризъм и гръцката криза - печелим или губим

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Ще успее ли българският туризъм да реагира гъвкаво на гръцката криза и да реализира силен туристически сезон? Как българските курорти могат да привлекат повече туристи, планирали лятната си почивка на Балканите? Има ли България стратегия как да се възползва от ситуацията и да се наложи като атрактивна туристическа дестинация в района? Тази дилема беше основната тема в разговора в "Денят започва" с председателя на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация Благой Рагин, финансовия експерт Кольо Парамов и журналистът от в. "24 часа" Георги Милков.

"Ако ние чакаме да спечелим от това, че съседите - братя гърци, имат проблеми, за никъде не сме", категорично заяви Милков и добави, че "ако стратегията ни е те да имат проблеми, за да си направим туризма, е по-добре да закрием държавата".

Според Благой Рагин основният проблем на бранша е достатъчната и добре направена реклама. За него основните предимства на страната ни са прекрасната природа и чистата и вкусна храна, на което трябва да се наблегне както при презентирането на страната ни като туристическа дестинация, така и при обслужването на туристите у нас.

Кольо Парамов се съгласи с тезата, че рекламата е недостатъчна и недобра и даде като положителен пример в това отношение рекламните кампании на Македония и Азербайджан. "Имаме възможност да натъртим много сериозно на рекламата, да моделираме коренно различно представяне в Западна Европа и да настояваме по друг начин да реализираме онова, което България има като резерв, традиция, като можене", каза финансистът.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад