Д. Маргаритов: Независимо дали става дума за промоция, потребителят има права

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

При нас се акцентира върху кампаниите с по-голяма продължителност във времето, а не просто в един определен момент. В САЩ се обявяват количества от стоки, които ще бъдат намалени. Маргаритов смята, че тези кампании с полезни за потребителите и позволяват да се закупят повече неща за по-малко пари, ако търговците са коректни.

Председателят на Комисията за защита на потребителите призна, че са имали сигнали за завишаване на цени и фаршиви намаления, но обясни, че това не е масова практика. Рядко се срещат фрапантни случаи, но потребителите трябва да са внимателни.

Един от неприятните търговски трикове са лимитираните стоки. Потребителите са атакувани с агресивни реклами, но когато отидат в магазина се оказва, че няма наличност. КЗП приема това за нелоялна търговска практика.

Друго нарушение е опита на търговците да ограничават отговорността си и се оказва, че потребителите не могат да върнат стоката при открит дефект, или тя няма гаранция, или не може да се върне в 14-дневния срок (при онлайн пазаруване).

Димитър Маргаритов: Независимо дали става дума за промоция, за Черен петък, Бял четвъртък и не знам си още какво тези права съществуват и те могат да бъдат упражнени абсолютно пълноценно в такава ситуация.

Вижте целия разговор във видеото!

Акценти
Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад