Доказано е, че телевизията има най-голямо влияние върху децата. Ако едно дете по четири часа гледа телевизия дневно, то за година вижда повече от 20 000 реклами, повечето от тях са за закуски и храни с високо съдържание на мазнини, захар и сол. Децата имат изключителна пазарна мощ, само в САЩ имат покупателната им способност е един трилион за година. Доколко рекламите изкривяват ценностната система на най-малките и трябва ли изобщо да търсим морал в маркетинга? Разговор с ПР експерта Александър Миланов, който свали реклама от ефир, макар че беше на негови приятели, и Ели Герганова от Националния съвет за саморегулация.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News