ЕК с мерки срещу дискриминацията в онлайн пазаруването

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

А сега към една тема, която вълнува много потребители - интернет търговията. Европейската комисия установи, че масово в Европейския съюз сайтовете дискриминират потребителите спрямо държавата им, т.е. поръчките ни зад граница често са по-скъпи или понякога дори невъзможни. Как може да се промени това - вижте в следващия репортаж и веднага след него - разговор по темата в студиото ни, с директора на Европейския потребителски център в България Игнат Арсенов.

Какви затруднения най-често срещат потребителите в България, когато поръчват от чужбина - предлагаме Ви да видите в следващия материал. Срещнахме се с един потребител, който има опит в пазаруването в рамките на Европейския съюз, а и извън него - в Съединените щати.

Филмов_кадър от sample.20160530_071518.flv

Игнат Арсенов коментира, че репортажът посочва основните проблеми на потребителите. Той посочи, че голяма част от жалбите, постъпили в Европейския потребителски център са свързани с онлайн пазаруване, но не е висок процентът на тези, които касаят гео-блокирането и блокиране на потребителите. Този проблем не е за подценяване, обясни той, защото отказва потребителите да пазаруват и по този начин икономиката губи много, а конкуренцията става нелоялна. Арсенов подчерта, че дискриминацията на база националност и място на живеене е забранена.

Вижте целия разговор във видеото.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад