Фалшивите новини и корпоративната репутация

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Фалшивите новини могат да оказват изключително влияние върху бизнеса. Това посочи Пламен Грозданов и допълни, че се работи в посока българските граждани да получават достоверна, навременна, правдива информация. Той беше категоричен, че бизнесът се нуждае от спокойствие и истина. Злонамерената конкуренция е в състояние да подрони авторитета на всяка фирма, градила името си с години сред потребителите.

По думите на Димитър Чобанов проблемът с фалшивите новини е доста сложен и трябва да се разгледат както мотивите на хората, които се възползват от тях, така и на тези, които ги създават. И в политиката, и в икономиката мотивът е най-вече печалба. Този процес става все по-глобален и, за съжаление, се разпространява и чрез социалните медии.

Вижте целия разговор във видеото.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад