Игнат Арсенов: Има ръст на жалбите на ощетени от авиокомпаниите
В това издание на предаването:
"Той се дължи от една страна на увеличаване на броя на полетите, а от друга – хората все повече знаят правата си", допълни Арсенов.
Той обясни още, че ако полетът е отменен или ни е отказан достъп на борда, имаме право на обезщетение в зависимост от разстоянието. Парично обезщетение се дължи само при закъснение над 3 часа.
"Когато проблемът в полета е предизвикан от обстоятелства, които са извън контрола на авиокомпанията – обилни снеговалежи, големи мъгли, тогава тя не дължи допълнителното парично обезщетение. Но трябва да получим храна, хотел и транспорт до него за сметка на компанията", посочи Арсенов.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News