Кристиан Кръстев: БДЖ трябва да се спаси

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Железниците в България се делят на инфраструктура и превозвачи. Постигането на висока скорост е комбинация от двете. Имаме инфраструктура в нашата страна, която позволява скорости над 120 км/ч. Но голяма част от инфраструктурата все още не е възстановена, обясни Кръстев.

Национална компания "Железопътна инфраструктура" е държавно предприятие. Цялата инфраструктура е държавна собственост. Държавата е направила много и продължава да прави за развитието на инфраструктурата. БДЖ е търговско дружество, което не се справя добре. Компанията върви назад, каза гостът.

Според него основната причина е липсата на мениджмънт. Всеки министър на транспорта става министър на железниците и докато не го осъзнае, проблемът в железниците няма да се реши. Мениджмънтът трябва да се подмени, както и да се говори с всички кредитори, посочи Кръстев.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад