Кристиан Кръстев: БДЖ трябва да се спаси

Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време 0:00
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      В предаването
      Части от предаването
      Всички броеве

      Железниците в България се делят на инфраструктура и превозвачи. Постигането на висока скорост е комбинация от двете. Имаме инфраструктура в нашата страна, която позволява скорости над 120 км/ч. Но голяма част от инфраструктурата все още не е възстановена, обясни Кръстев.

      Национална компания "Железопътна инфраструктура" е държавно предприятие. Цялата инфраструктура е държавна собственост. Държавата е направила много и продължава да прави за развитието на инфраструктурата. БДЖ е търговско дружество, което не се справя добре. Компанията върви назад, каза гостът.

      Според него основната причина е липсата на мениджмънт. Всеки министър на транспорта става министър на железниците и докато не го осъзнае, проблемът в железниците няма да се реши. Мениджмънтът трябва да се подмени, както и да се говори с всички кредитори, посочи Кръстев.

      Чуйте последните новини, където и да сте!
      Последвайте ни във Facebook и Instagram
      Следете и канала на БНТ в YouTube
      Вече може да ни гледате и в TikTok
      Намерете ни в Google News

      Пишете ни
      x

      Сигнализирайте нередност

      и/или

      Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

      ** Тези полета не са задължителни.

      captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
      Трябва задължително да въведете кода от картинката
      < Назад