Нежелан абонамент трупа пари на сметката ни

В предаването вижте:

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Това е типичен пример за т.нар. непоискани търговски съобщения. Струва ми се, че можем да мислим за подобряване на законодателството, защото мобилните оператори би следвало да бъдат в някаква степен отговорни за това, че през техните мрежи всъщност се адресират към потребителите такива некоректни послания и могат всъщност да въведат в заблуждения и в разходи хората, които не желаят всъщност да получават такива съобщения, каза Димитър Маргаритов.

Вижте целия разговор във видеото.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад