Образът на България и перспективите пред туризма

В предаването
Части от предаването
Всички броеве
За това как трябва да изглежда марката "България" съм поканил да говорят шефовете на всички обществени медии, главните редактори на водещи български вестници и други медийни експерти. Надявам се в общия дебат да избистрят отговора на този въпрос, който няма еднозначен отговор, заяви той.

Според него "типичният български нихилизъм" пречи на туристическия бранш да има много по-добри резултати.


В най-конкурентната среда - средата на туризма, ние не можем да намерим собствената си национална индентификация. Например, логото, което имаме, слоганът, който продаваме навън, е изключително неадекватен, отбеляза Захариев.

Какво каза още заместник-председателят на Националния борд по туризъм в студиото на предаването вижте във видеото.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад