Опасностите, които ни дебнат като потребители, и как да се предпазим

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите, коментира че напоследък способ за привличане на клиенти, който се прилага не само в телекомуникационните услуги, а и в предлагането на различни стоки, е чрез покани по телефона, по пощата предимно по-уязвими социални групи, най-вече възрастни хора,  са привличани на определени презентации или на обществени събития, на които има се предлага такъв тип сделки. В случая с мобилния оператор притеснителното е, че тези потребители не са получавали достатъчно информация за това, което им се предлага. Маргаритов поясни за потребителите, че при тези сделки, както и при онлайн търговията те имат безусловно право на отказ в 14-дневен срок от сключването на сделката.

Той коментира и кампаниите, които наричат "черен петък" и за разлика от САЩ у нас тези черни петъци са много. Официалната дата за "черен петък" е 25 ноември, но още този петък ще има такива промоции, съобщи председателят на Комисията за защита на потребителите. Трябва да се пазим като потребители от заблуждаващите практики за лъжливи намаления.

От какво да се пазим още - вижте във видеото.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад