Оценката на пациента ще подобри ли медицинските услуги?

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

С анонимни интервюта по телефона от Здравната каса ще проучват дали пациентите са удовлетворени от лечението си в болницата, от посещението при личния лекар и при специалист извън болничната помощ. Предвижда го нова проектонаредба на Здравното министерство. Целта е да се оцени нивото на лечението от 1 до 10. Заместник ресорният министър Ваньо Шарков е в студиото на „Денят започва“, за да разясни повече по темата.

„Националната здравноосигурителна каса извършва проучване на удовлетвореността на пациентите от медицински дейности, които са заплащани в бюджета на Националната здравноосигурителна каса, а министърът на здравеопазването е длъжен да издаде наредба за реда, критериите и условията, при които това нещо се извършва“, каза Шарков.

„За първи път се опитваме да направим нещо, което от години се прави в другите европейски държави. Практиката е различна – в някои от тези държави това проучване на удовлетвореността на пациентите се извършва при леглото на пациента и когато касата сключва договор със съответната болница в този договор се включва клауза, че те ще осигурят достъп на социолозите да извършат това проучване“, разказа министърът.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад