Приземена ли е авиацията?

Темите в предаването:

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Сутринта пилотите масово са докладвали, че се чувстват психологически несигурни и не могат да летят. Те са останали на земята заради проблеми, които съпътстват работата им от години. От командването на авиобазата не отрекоха, че има напрежение и тревога, но отказаха коментар на тези събития. Извънредната ситуация може да бъде тълкувана не като бунт, а като ясно изразено професионално мнение. Летателният ресурс на самолетите МИГ29 е почти напълно изчерпан. Нальотът на нашите летци е много малък и на практика те не могат да поддържат стандартите на НАТО.

Това е един фин начин, по който да се покаже, че проблемите във военната авиация все още стоят на масата и решаването им е според мен доста далеч, ако въобще го видим в рамките на следващите няколко години, каза в студиото на "Денят започва" Красимир Грозев, главен редактор на списание "Аеро".

Става въпрос за двигателите, които са ремонтирани и новопроизведени в Русия. Проблемът там е, че липсва част от документацията. Обяснението за това бе, че част от информацията е класифицирана за руската страна, продължи той.

Вижте разговора с Красимир Грозев, главен редактор на списание "Аеро", и Димитър Ставрев от клуб "Криле" във видеото.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад