Цялата хуманитаристика живее в трудни времена и се търсят начини как да се каже нещо значимо за света, който ни заобикаля. Благодарение на тези усилия са изведени изводи, че светът става все по-семиотичен, доколкото все повече комуникацията и информацията заместват много от реалните неща. Там където повече мислим, гледаме и комуникираме, вместо да правим нещата, там семиотиката е все повечце в свои води. Една от най-значимите области на съвременния живот, в който комуникацията все повече доминира, това е потреблението, консумацията, рекламата. Семиотиката води и до критични възгледи на това нещо и колко сме зависими от тези неща могат да бъдат онагледени с инструменти на семиотиката, но също така има възможност и студентите да се обучават в механизмите, с които да се комуникира по-добре, да се изграждат тези малки митологии около марките, които са много важни, за да могат те да проникнат на фона на една много конкурентна среда.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News