Ще поправим имиджа на България пред света чрез новите медии

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Как имиджът на България може да се подобри чрез социалните мрежи? На този въпрос отговаря Пламен Русев - онлайн специалист, създател на Webit.

Хората сякаш живеят все още в миналото, смята Русев. Туризмът беше променен от една компания от няколко души, други брандове променят туризма, променят индустрията с превозите и такситата...

Как стои България онлайн? Така, както и офлайн. Хората са съсредоточени в проблеми, които другаде по света отдавна са забравени. Тук говорим за саниране, а в Китай строят градове с принтери - вече печатат къщи. Той даде и  други примери - със специални соларни батерии, които дават възможност на хората да стоят извън електропреносната мрежа, т.е. независими от електроразпределителните дружества. Това са батерии, кото се зареждат през деня със соларна енергия, а вечер тя връща събраната енергия за ползване в бита, поясни онлайн специалистът и заключи: "Повечето проблеми, с които се занимава масовата общественост у нас, са всъщност с приложими решения."

Липса обаче информираност, липсват подготвени хора. Това е бъдеще, това е настояще. В САЩ вече почти всички щати промениха законодателството и разешиха на автомобилите без шофьори да се движат по пътищата.

Ако създадем профил на България във Facebook, то той би изглеждал твърде скучен, защото няма никакви новини, които да те мотивират да го следиш, убеден е Пламен Русев.

Има технологични платформи за туризъм. Влизате в хотел и мобилното ви приложение ви казва: "Здравейте, г-н Русев!" Всичко това в България не съществува. Хотелите имат по 100 лв. рекламни бюджети за месец. "Представете си, когато отидеш някъде и на това място всички са много добре подготвени, всички знаят за какво говорят, а ти стоиш и няма какво да кажеш и изръсваш накрая нещо, което е по-добре да не беше го казвал.

Това сме ние", илюстрира имиджа на страната ни Русев.

Затова всяка година около 25 хиляди души, онлайн специалисти летят по света по семинари и изложения, за да се учат било то в маркетинга, било от в рекламата, било то в технологиите. Това ги мотивира и година след това те вече имат повишение в службата. И ако тези хора, които правят профила на България във Facebook, присъстват на едно такова събитие, каквото предстои сега в края на април, те ще поправят профила на страната.

Русев се спря на перспективите за развитието на законодателството на ЕС в контекста на "дигиталния единен пазар". Тези проблеми ще се разискват в рамките на Конференцията за маркетинг и иновации  CEEDS '15 в София на 21 и 22 април.

 

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад