София общува

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Заложено е кампанията да помага на туристите в столицата, но в същото време тя да може да продължи и в бъдещето и да се развива. Направено е доста сериозно предварително проучване на вкусовете, необходимостите и нивото на разпознаваемост на определени символи, тотеми, пиктограми от страна на туристите, които посещават София, включително разговори във Фейсбук. Оказва се, че туристите са доста добре ориентирани какво да видят в града и знаят къде иска да отидат. От друга страна София не е позната с нещо емблематично като Града на любовта, Финансовия център на Европа и т.н., така че част от заданието е била да се разработят послания, базирани ни различни ключови думи, които да запознаят аудиторията с различни аспекти на града.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад