„Ти си това, което четеш”

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Сайтът Медиапул започна кампания „Ти си това, което четеш”. Направи го през онлайн вестника „Жълт байрак”, където всеки може да „произведе” собствена фалшива новина и така да стане ясно колко лесно и безнаказано е това.

„Това, което правят фалшивите новини, е, че продуцират фалшива реалност, която има пагубни последици за обществото”, коментира главният редактор на Mediapool.bg Стояна Георгиева.

"Има смисъл в едно такова обръщане към публиката, защото този проект има и образователна стойност. Той иска да накара хората да се замислят малко повече за това какъв е светът на медиите", каза Орлин Спасов.

"Кампанията призовава хората да мислят, да не вярват на шокиращи, бомбастични заглавия и материали", обясни PR експертът Любомир Аламанов.

Целия разговор гледайте във видеото. 

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад