Защо се отвори дупката над строежа на метрото?

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Част от тротоара и платното на булевард "Черни връх" пропадна вчера сутринта в района на завод "Витоша". Според общината причина за свличането е стар канал, който не се използва от години. Дупката зейна при извършване на строителни работи по новия лъч на столичното метро. Това е трето пропадане на този булевард. Можеше ли да се предотврати инцидента - с последна информация за "Денят започва" -  Благой Цицелков, който разговаря с инж. Иван Илиев от фирмата - изпълнител на проекта от този лъч на метрото. Пътното платно е укрепено вчера, изградена е подпорна стена, кабелите са изтеглени на високо, излят е бетон, тампонирано е дъното на ямата, днес започва изграждането на корита, където ще бъдат положени инсталациите.

Ето какво каза и архитект Влади Калинов, директор на "Контрол по строителството" - СО: "Такива пропадания се случват обикновено, когато има голям теч на вода, който отмива всичките пластове, които са с трамбования пясък и чакъл и се получава срутването, което се случило тук."

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад