Кампаниите за черен петък - стратегиите и потребителските вкусове

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
    • Chapters
    • descriptions off, selected
    • subtitles off, selected
      В предаването
      Части от предаването
      Всички броеве

      По традиция „Черният петък“ е ден след Деня на благодарността и това тази година е на 29 ноември. Но в България основните кампании стартираха около 15 ноември. Това каза в „Денят започва“ Никола Минков - изп. директор на SEO-агенция.

      „Онлайн търговците трябва да направят стратегия, която да обезпечи работата на уеб сайта, лесното пазаруване и възможността потребителите предварително да избират продуктите си. От друга страна маркетинговите стратегии не опират само до намаления, ако се разчита само на това потребителят вижда едно и също навсякъде“, добави той.

      Какво каза още Никола Минков за това как да се ориентираме в морето от оферти, вижте във видеото.

      Чуйте последните новини, където и да сте!
      Последвайте ни във Facebook и Instagram
      Следете и канала на БНТ в YouTube
      Вече може да ни гледате и в TikTok
      Намерете ни в Google News

      Пишете ни
      x

      Сигнализирайте нередност

      и/или

      Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

      ** Тези полета не са задължителни.

      captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
      Трябва задължително да въведете кода от картинката
      < Назад