Особености на печатните реклами в България в първата половина на 20. век

Предаване: 100% будни, 07.10.2022

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Началото на 20. век е време на бурна модернизация на България. Внасят се все повече промишлени стоки – технологични, фармацевтични, облекло и парфюмерия, спорт…  всичко, от което има нужда съвременният човек. За да достигнат тези неща до крайния потребител те имат нужда от… от реклама. Рекламите на използвани продукти от Царство България по онова време са изключително интересни, но малко познати.

Повече по темата вижте видеото.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад