Сдружението за модерна търговия: Бойкотът е кампания срещу светлия и отговорен бизнес
Предаване: Денят започва, 13.02.2025
This is a modal window.
Съществува една тенденция, когато се доближим по някакъв начин до взимане на важни за страната решения, като например приемането на еврото - се започва една кампания срещу светлия и отговорен бизнес в страната. Така Доника Ризова, директор комуникации на Сдружение за модерна търговия коментира кампанията за бойкот на търговските вериги, заради високите цени на продуктите.
"Този т.нар. бойкот в началото тръгна като бойкот на високите цени, сега през социалните мрежи се трансформира в бойкот на целия търговски сектор, бойкот на определени търговски вериги. Явно самите организатори търсят някаква формула, която смятат, че ще бъде работеща, за да дадат сигнал, може би много зле прицелен към светлия бизнес в България, но да дадат сигнал, че някъде се бърка в начина, по който се предлагат стоки и услуги. Най-вече заради това, че държавна политика в сферата на земеделието няма, няма държавна подкрепа на земеделските производители. Много са и най-различни проблемите по веригата на доставките, защото потребителите не само в България, но и на Балканите, в цяла Европа и в цял свят, те виждат витрината на една много дълга верига, която започва от полето, от фермата и стига до там, където човек реално може да си купи един продукт. Веригата всъщност е една брънка от много хора, чиито бизнес е свързан с допълнителни разходи от най-различен калибър, различни такси. Може би е добре да се замислим като гражданско общество кой и защо организира протести, бойкот", каза Доника Ризова, директор комуникации на Сдружение за модерна търговия.
Вижте повече в прякото включване на Варсен Такворян.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News