"Тренд" за партиите след скандалите и преди кампанията - анализ на политолога Димитър Ганев

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Въпреки наситения с политически събития месец, не се регистрира сериозна промяна в електоралните нагласи. Това показват данните от проучване на "Тренд", направено по поръчка на "Нова броудкастинг груп" и "24 часа".

"Проучването, което публикувахме днес, се явява първото след като ротацията не се осъществи, след като се назначи служебен кабинет, след скандалите в Агениция "Митници". Вероятно някои са очаквали революционна промяна, но в интерес на истина, ние не сме", заяви в студиото на "Още от деня" политологът от агенция "Тренд" Димитър Ганев.

Според него липсата на динамика в последните девет месеца се обяснява с избирателната активност през последната година и половина:

"Тези, които излизат да гласуват, са твърдите ядра. Да говорим, че един скандал може да предизвика разместване, което да доведе до структурна промяна на електоралните нагласи, е доста пресилено. Твърдите ядра винаги по-малко се влияят от подобни скандали и прочие."

Какво още каза политологът вижте във видеото.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад