По-устойчивите ремонти на пътищата започват края на март - началото на април
Най-много дупки има по най-натоварените участъци на автомагистралите и първокласната пътна мрежа. В участъка между Вакарел и Ихтиман на магистрала "Тракия", който остана неремонтиран, се отвориха доста дупки, които бяха спешно запълнени със студена смес. Това каза в "Денят започва" инженер Георги Златев от Агенция "Пътна инфраструктура". Той благодари и апелира към гражданите продължават да подават сигнали за нередностите по пътищата, защото това помага за по-бързото отстраняване на проблемите.
"Магистралите са високоскоростни и ние сме длъжни да следим да няма неравности и дупки, за да не се стигне до инциденти. Сигналите, които хората подават са изключително полезни за Агенцията, тъй като им помага по-бързо да се информира къде има дупки", поясни инж. Златев.
Той отбеляза, че ремонтите, които се извършват в момента, са временни и по-дългосрочни мерки ще се вземат след трайното затопляне на времето, като степенуването на основните ремонтите ще е съобразно натоварването.
"В зависимост от метеорологичните условия в края на март или началото на април да започне ремонтът с т. нар. топла смес. Съгласно нашите спесификации това може да започне, когато температурата на въздуха стане над 5 градуса в момента на работа. Тогава можем да реализираме ремонти, които да са по-устойчиви във времето", обясни инж. Златев и допълни, че "по-устойчиви във времето са по-големите едроплощни кърпежи най-малкото, а най-доброто е цялостното преасфалтиране".
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News