Димитър Маргаритов: Прибързаните решения за покупки не са най-добрият вариант

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Маргаритов отбеляза, че в повечето от случаите кампанията се предвижда да продължи повече от един ден, което за потребителите би трябвало да е добър знак и възможност да помислят, преди да си купят нещо, пък било то и с голямо намаление.

Председателят на КЗП посочи, че проверките на комисията показват редица случаи, когато има гръмки обявявания на големи проценти намаление, които обаче "или се отнасят за крайно ограничен асортимент в даден търговски обект, или пък въобще не са зареждани стоки в този порядък, по-скоро потребителите са примамени да посетят магазина и там вече все нещо ще си купят. Затова може би прибързаните решения не са най-добрият вариант, а българският черен петък всъщност започна да става черен уикенд, черна седмица и т.н."

Трудно може да се определи колко сме похарчили, тъй като разпродажбите продължават и ще се слеят с Коледните.

Димитър Маргаритов: Голяма част от участвалите посочват , че са заделили по 400 лв, което е като средностатистическия италианец. Най- много жалби имаме за телекомуникационни продукти, но ако преди 2 години те са били 50 процента от общия брой на жалбите, сега е 30.

Вижте целия разговор във видеото.