Фредерик Бегбеде и рекламата

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

В "Денят започва с култура" си говорихме за рекламата и книгите на Бегбеде. На гости в студиото бяха Богдан Русев и Радослав Бимбалов. Най-популярната книга на Бегбеде в момента е "9.99". Тя излезе около 2000-та година в България и сега има нов превод. Това е един от бестселърите във френската литература. Тази книга направи автора си един от най-популярните съвременни писатели. Преведена е на десетки езици. Книгата е ярка критика на света на рекламния бизнес и е причина Бегбеде да бъде уволнен от рекламната агенция, в която е работил.

Според Богдан Русев новият превод е много добър. "Започва да се разбира защо Бегбеде е един от най-превежданите автори в момента", каза той. Русев смята, че книгата е била съсипана от стария превод и едва сега тя ще може да бъди оценена от публиката.

Радослав Бимбалов гледа на книгата като самокритика. Когато за първи път попада на тази книга, рекламата в България все още е била млада и за родните рекламисти разказите на Бегбеде са звучали като фантастика. Тогава той е бил искрено възмутен от начина, по който Бегбеде се отнася към рекламата. Сега Бимбалов вижда "пророчество" в него и неговата книга.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад