Как самолетните екипажи овладяват извънредните ситуации по време на полет

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Пътнически самолет на израелската авиокомпания "Ел Ал", пътуващ за Мюнхен, е направил принудително кацане в София вчера заради агресивно поведение на един от пътниците. Според източници от авиокомпанията пътникът е нападнал един от членовете на екипажа.

8000 инцидента с агресивни пътници по време на полет е имало през 2013 година. От международната асоциация за въздушен транспорт, обаче, имат данни, че през 2007 година тези случаи са били едва 500.

Страх от полет, страх от затворено пространство, употреба на алкохол, психическо заболяване са част от причините, които могат да отключат агресивността на пътник на борда на самолет, обобщава стюардесата Анриета Йонова, която работи в Института за въздушен транспорт.

В предаването “Денят започва” Анриета Йонова поясни, че първото нещо, което правят стюардите и стюардесите на борда, е да успокоят този пътник и да разберат причината за агресията.

Основното задължение на стюардите и стюардесите е да осигурят безопасността на пътниците, а сервирането на храна и напитки е второстепенна дейност. Те са обучени какво трябва да направят в една такава ситуация и пътниците не бива да се притесняват, че могат да пострадат, ако се случи нещо такова, подчерта тя.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад