Христиан Петров, ЦГМ: Новата система ще позволи повече удобство

Темите в предаването:

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

"Новата система ще позволи много повече удобство за всички наши клиенти. В момента, както знаете, билет трябва да си закупим или предварително, или от шофьора. С новата система нашият билет може да бъде както на телефон, така и на дебитна или кредитна карта. Също така технологичната инфраструктура, която изграждаме, ще позволи различни типове таксуване, което би могло да бъде базирано или на времето, което сме прекарали в превозните средства, или на изминатото разстояние“, коментира Петров.

След 3 години се предвижда да има работеща и ефективна електронна тикет система, заяви Петров. По думите му с въвеждането на системата ще се решат част от проблемите в градския транспорт.

"Ще имаме по-точни данни къде и по какъв начин се случва т. нар. гратисчийство. Ще има и броячи в градския транспорт, за да разберем колко са пътниците и колко не са се валидирали и така ще изпратим контрольори там, където се установят сериозни нарушения", добави Петров.

Той каза още, че въвеждането на електронна тикет система ще е в удобство на пътниците, тъй като те ще могат по-лесно да следят натовареността на транспорта. Петров подчерта, че няма да има промяна на цената на услугата с новата тикет система.

Изпълнителният директор на Центъра за градска мобилност добави, че има 45% спад на издадените глоби от 40 лева за нередовни пътници. Според него това се дължи на решението на пътниците да си купуват абонаментни карти.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад