Радослав Димитров, енергиен омбудсман на ЧЕЗ, коментира в "Още от деня", че според правилата той има право да разглежда само индивидуални жалби. Първо при аварии жалбите се отправят към самото дружество, поясни енергийният омбудсман. И разясни разликата между снабдителното и продаващото дружество. Протестите са срещу разпределителното дружество и в тези случаи то трябва да извърши проверки.
Радослав Димитров обясни, че ако има прекъсване на захранването с ток, то трябва да бъде възстановено в рамките на 4 часа. Когато прекъсването продължи повече от 48 часа, тогава чрез Министерството ан енергетиката се обявява извънредна ситуация. При такива ситуации, които обикновено са в резултат на бедствия, когато е форс мажор, ЕРП-то не е длъжно да изплаща обезщетения.
Вижте още за жалбите и обезщетенията във видеото.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News