По повод трагичния инцидент в Своге той отбеляза, че всеки по технологичната верига "на своето ниво би могъл да окаже положително въздействие на изпълнението на проекта".
Инж. Ишев обърна специално внимание на задачите на надзора при пътното строителство.
Надзорните фирми станаха твърде много, след като Регионалното министерство допусна един експерт, един надзорник да участва в неограничен брой фирми. Преди това имаше право да работи само в две. Промяната стана преди десетина години, коментира експертът.
От надзорниците се изисква те да бъдат на мястото на строителните работи през цялото време. Практиката показва, че когато има асфалтиране, човекът, който отговаря за това, е на терен, уточни инж. Ишев.
Според него, обаче, "напоследък в интерес на срочното предаване на обектите, качеството малко се занижава".
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News