Кой и как контролира пътното строителство у нас?

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

По повод трагичния инцидент в Своге той отбеляза, че всеки по технологичната верига "на своето ниво би могъл да окаже положително въздействие на изпълнението на проекта".

Инж. Ишев обърна специално внимание на задачите на надзора при пътното строителство.

Надзорните фирми станаха твърде много, след като Регионалното министерство допусна един експерт, един надзорник да участва в неограничен брой фирми. Преди това имаше право да работи само в две. Промяната стана преди десетина години, коментира експертът.

От надзорниците се изисква те да бъдат на мястото на строителните работи през цялото време. Практиката показва, че когато има асфалтиране, човекът, който отговаря за това, е на терен, уточни инж. Ишев.

Според него, обаче, "напоследък в интерес на срочното предаване на обектите, качеството малко се занижава".

Акценти
Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад