Младите прагматично и амбициозно се отнасят към образованието и пазара на труда

Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време 0:00
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      В предаването
      Части от предаването
      Всички броеве

      Изследването обхваща поколението на възраст между 14 и 29 години в десет страни от нашия регион. Тепърва предстоят сравненията с останалите.

      "Идва прагматично, консуматорско поколение. Младите не бързат да напускат дома на своите родители, не бързат и с деца. В същото време доста прагматично и амбициозно се отнасят към образованието и пазара на труда. Хора, у които расте и европейската идентичност, и българската. Хора, които проявяват опасно нисък интерес към политиката. Поколението е по-споделящо", коментира резултатите социологът Първан Симеонов.

      Ако се питаме кога новите социални медии ще победят традиционните, при младите вече се е случило.

      „14-29 са децата, които се родиха след 1990 година. В тяхната възраст на идентичността и съзряването България беше в ЕС. Излязоха много програми за международно взаимодействие. Много млади хора започнаха да ходят на бригади в чужбина, на различни обучения. Те опознаха европейския свят от първа ръка, не виртуално, а реално”, обясни психологът Ани Владимирова.

      Вижте целия разговор във видео материала.

      Чуйте последните новини, където и да сте!
      Последвайте ни във Facebook и Instagram
      Следете и канала на БНТ в YouTube
      Вече може да ни гледате и в TikTok
      Намерете ни в Google News

      Пишете ни
      x

      Сигнализирайте нередност

      и/или

      Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

      ** Тези полета не са задължителни.

      captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
      Трябва задължително да въведете кода от картинката
      < Назад