Нови правила на Фейсбук

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Новите правила на социалната мрежа Фейсбук, които влизат в сила от 1-ви януари 2015 г., не засягат толкова отделния потребител, колкото корпоративните компании, рекламодателите, бизнеса като цяло, каза в студиото на “Денят започва” Александър Богоявленски – консултант по корпоративни и дигитални комуникации.

Декларациите, които много от потребителите споделят, нямат никаква правна стойност, подчерта Богоявленски.

Той отбеляза, че от Нова година нататък рекламите в социалната мрежа ще се увеличават пропорционално, но ние ще можем да управляваме техния поток на стената си.

Тоест ще можем да филтрираме тези брандове, които ни интересуват и тези, които нямат никакво отношение към нас и да ги изключим със съответния бутон, добави той.

Също така ще се появи бутон, с който да можем да купуваме онлайн.

Богоявленски открои, че е много важно да се четат правилата на социалната мрежа и посочи, че ние имаме пълен контрол над това, което споделяме и с кого.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад