Приемните на КЗП - превенция срещу нарушенията
Ако сте на морето и станете свидетели на нередности, можете да подавате сигнали и жалби до приемните, които разкри Комисията за защита на потребителите (КЗП). Димитър Маргаритов, председател на КЗП, разясни в студиото на "Денят започва", че тези приемни дават възможност на хората сравнително бързо да намерят пряк контакт с представители на комисията, да подадат сигнал или да се информират как да постъпят ако им се случи неприятност. Посредством тези приемни се осъществява превантивен контрол. Разкрити са вече в големите курортни комплекси, във Варна и Бургас, а през юли и август ще има изнесени офиси и в по-малките курортни селища, поясни Маргаритов и допълни, че се намират обикновено на най-комуникативните места.
Резултатът от превантивните действия е, че се наблюдава намаляване на нарушенията като цяло, приемните играят съществена роля в това отношение, тъй като дават възможност хората да се информират и да знаят как да реагират.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News