Реклама и етика - разговор с Мартин Димитров, Радослав Бимбалов и Йордан Жечев

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Рекламата уж е най-регулираният сектор и в България, и по света, но въпреки това прецеденти като този се случват, отбеляза Бимбалов. Според него "регулацията, която всички в рекламата търпят, трябва да е малко по-почтена". Ако говорим за етиката в рекламата, още в законодателството трябва да има с повече почтеност, препоръча специалистът.

За Мартин Димитров въпросната реклама е "крайно адекватна". В рекламата има известна подмяна - тъпото е станало норма, а грозното е станало стандарт, което е резултат от комерсиалното съобразяване с масите. Спорната реклама не нарушава не нарушава това, дори напротив - гласът на Тончо Жечев е напълно адекватен към дейността на рекламираната компания, каза още Димитров. Според него рекламата "чупи стереотипа по адекватен начин, с умно говорене".

В разговора по телефона се включи и синът на Тончо Жечев - Йордан, който заяви, че правата са уредени, не съществуват проблеми, но пък се тиражират инсинуации по темата. Според него гласът на баща му е "фино използван" и в този смисъл не се прекрачват моралните граници. Става дума за един от най-близките ми хора и очевидно знам неговата морална стойност и ценност къде би стояла в подобен казус, категоричен беше Йордан Жечев.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад