За какво да внимаваме, когато организираме предстоящите почивни дни?

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Най-масовото нарушение е, когато част от ангажимента по договора за една почивка не се случи, коментира Богомил Николов, председател на Асоциация "Активни потребители". В такава ситуация е важно хората да реагират на момента, препоръча той. Неправилно е впоследствие да се търси контакт с туроператора, тъй като той не обича да връща пари. Ако го потърсим веднага, по-вероятно е да се намери алтернативно решение на проблема. Все още, макар и рядко, има много хотели, чиито снимки са отпреди 10 години, когато е бил чисто нов. В момента хотелът не изглежда по същия начин на снимка, обясни Николов.

Според него доверието на хората в качеството на храните е изключително ниско. Но подчерта, че и в немски, и в български колбас може да се открият консерванти и оцветители. "Хората у нас имат по-голямо недоверие. Това е, защото самият орган, който издържаме като данъкоплатци, не достига до нас, дейността му остава скрита от потребителите", каза Николов.

"Най-голямата грешка, която човек може да направи в една предпразнична обстановка, е да се довери на празнична оферта, която не е много празнична. Много често това може да се случи и с кредити, и с телекомуникационни услуги", заяви той.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад