Експеримент: как се управлява автобус по магистралата у нас

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Мантинелата тип "рибена опашка" е отречена. В такива участъци се слагат така наречените буфери или терминали. Рибената опашка буквално като нож влиза в превозното средство. Отделно тази отбивка се намира в крива, защо не е добре сигнализирана. Настояваме да се търси причината защо толкова лесно се е възпламенил автобусът, нямал ли е противопожарна система, трябва да се вземат мерки в този участък. Това заяви в "Денят започва" Диана Русинова, експерт по пътна безопасност.

По думите ѝ за толкова загинали хора причината не е в пътнотранспортното произшествие, а в това, че автобусът е избухнал в пламъци.

"Ние показахме, че маркировка липсва, но не смятаме, че това е основната причина за инцидента, няма и достатъчно добро осветление в района. Подозираме, че са се превозвали опасни материали в автобуса, дезинфектанти", допълни Диана Русинова.

Според експерта по пътна безопасност Красимир Георгиев състоянието на пътната маркировка е меко казано недобро.

"Това е важно, когато се пътува в тъмните части на деня. Най-вероятно произшествието е започнало със загуба на ориентация на водача. В багажното отделение е имало вещества, които не са разрешени за транспортиране с пътнически автобус", каза още Красимир Георгиев.

Вижте повече във видеото.
 

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад