Как изглежда кампанията през погледа на млади политолози?
Как изглежда кампанията и политическите изяви през погледа на млади политолози?
Стратегически беше ориентирана кампанията на различните формации. Тези, които смятаха, че имат възможност да разширят електората си и да привлекат периферия, заложиха основно на присъствие в общественото пространство, докато другите, които имаха нужда да консолидират електората си, се насочиха по-скоро на терен, каза Теодора Йовчева.
Политическите партии не се справиха с това да привлекат избиратели, извън периферията си. Стратегическата цел да се приобщят повече избиратели и да се вдигне избирателната активност, не беше достатъчно силно застъпена, посочи Мила Мошелова.
Партиите не успяха да се отворят към нови избиратели, което определено е проблем. И кампанията беше насочена към миналото на съответните партии, е мнението на Цветан Герасимов.
Кампанията беше обречена още в самото начало, понеже логиката, която беше задействана след началото на протестите, вече се износи. И политическите партии са в друг модус, който предполага да търсят консенсус помежду си, за да направят правителство, смята Кристиян Стефанов.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News