Как изглежда кампанията през погледа на млади политолози?

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Как изглежда кампанията и политическите изяви през погледа на млади политолози?

Стратегически беше ориентирана кампанията на различните формации. Тези, които смятаха, че имат възможност да разширят електората си и да привлекат периферия, заложиха основно на присъствие в общественото пространство, докато другите, които имаха нужда да консолидират електората си, се насочиха по-скоро на терен, каза Теодора Йовчева.

Политическите партии не се справиха с това да привлекат избиратели, извън периферията си. Стратегическата цел да се приобщят повече избиратели и да се вдигне избирателната активност, не беше достатъчно силно застъпена, посочи Мила Мошелова.

Партиите не успяха да се отворят към нови избиратели, което определено е проблем. И кампанията беше насочена към миналото на съответните партии, е мнението на Цветан Герасимов.

Кампанията беше обречена още в самото начало, понеже логиката, която беше задействана след началото на протестите, вече се износи. И политическите партии са в друг модус, който предполага да търсят консенсус помежду си, за да направят правителство, смята Кристиян Стефанов.

Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във Facebook и Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в TikTok
Намерете ни в Google News

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад