Как ще се отрази на пазара поредната държавна мярка за по-евтини храни?

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

От ноември с инициатор Министерство на икономиката под надслов "Достъпно за вас" започва 8-месечна кампания, която цели определен пакет от храни да бъде на приемливи цени. Коментарът дали и как е постижима тази мярка беше на Димитър Зоров, председател на  Асоциацията на млекопреработвателите в България, и на Богомил Николов от "Активни потребители".

Според Богомил Николов проблемът е социален, а не икономически. В тази връзка, ако има икономически проблем то не е управленски, а конкурентен и с него трябва да се занимава КЗК. Необходима е социална политика, която да подпомага онези хора, които са в неравностойно положение.

Димитър Зоров определи кампанията като добро начинание, което звучи хубаво като надежда за потребителите. Много важно е обаче да се прецени за чия сметка ще бъде осъществена тази идея. Приведе пример, че в момента животновъди масово вкарват животните си в кланици, тъй като ръководството на Министерството на земеделието за пет месеца не можа да се ориентира каква е основата на философията на европейската селскостопанска политика, която не е заложена на чисто пазарен принцип..

Целия разговор вижте във видеото.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад