Какви са правата на пътниците при отменени или пренасочени полети

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Миналия уикенд полет с повече от 100 сънародници минути преди да кацне в София бива пренасочен към Букурещ. Причината е лоша метеорологична обстановка. В последствие обаче авиокомпанията не предоставя на пътниците нужната информация и подкрепа, докато се намират на чужда територия, а на хората се налага сами да организират транспорта си към родината.

В позиция на авиокомпанията “Луфтханза” Борис Огурски - медиен говорител за Европа, Близкия изток и Африка, казва:

“Mога да потвърдя, че в събота, 1 октомври 2022 г., нашият полет LH 1428 на Lufthansa от Франкфурт за София трябваше да бъде отклонен за Букурещ поради гръмотевична буря в близост до планирания маршрут. Сигурността на нашите полети е от първостепенно значение. Самолетът кацна безопасно в Букурещ. Екипажът не можа да продължи полета за София поради ограниченията в работното им време. Затова организирахме хотелско настаняване за всичките 174 пътници на този полет в Букурещ и организирахме автобусни превози до София на следващия ден.

Съжаляваме за неудобството на нашите пътници.”

В студиото на “Денят започва” казуса беше кометиран от Игнат Арсенов – директор на ГД “Контрол на пазара” в Комисията на защита на потребителите.

Какви са правата на пътниците при отменени или пренасочени полети вижте във видеото.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад