Заради поскъпването на храните хотелиери не предлагат ол инклузив в офертите за следващата година, твърдят от Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация във Варна.
Други експерти в бранша обаче казват, че за да сме конкурентни на туристическия пазар, хотелиерите трябва да предлагат ол инклузив.
"Има общо неразбиране какво е ол инклузив и какъв е смисълът от него. В Турция например има много хотели, които предпочитат ол инклузив стратегията, защото те се намират насред нищото. Няма какво наблизо да се види като забележителност и затова услугата им е съсредоточена върху задържането на туристите изцяло в комплекса. Гърция отхвърли на повечето места ол инклузива, защото гърците ценят своите таверни и заявиха, че искат да запазят местната икономика с тях. Нашите черноморски комплекси са създадени на база ол инклузив, наричахме го пълен пансион, защото нямаше къде да се хранят гостите извън хотела. Ол инклузива го има в България повече от 60 години и ще продължи да го има, където услугата работи в полза на хотелиерите", каза Румен Драганов - директор на Институт за анализ и оценка на туризма в "Денят започва".
"В жестока конкурентна борба сме в туризма. Който е по-добър и който умее, печели посетители. Конкуренцията е съотношението цена-качество трябва да бъде много добро и рекламата да върви от уста на уста. Посетители да препоръчват на свои близки и познати мястото", каза Драганов.
Още по темата вижте във видеото.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News