Работната хипотеза за проблема с метрото са подпочвени води

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Започна демонтажът на релсите на 30-метровия участък преди станицята на метрото "Хаджи Димитър". Релсовият път се надигна и създаде проблем. Този участък е в най-ниската точка от трасето и до него преминава Перловската река.

Този тип авария не е класическа, обясни пред БНТ председателят на Транспортната комисия в Столичния общински съвет Карлос Контрера. В момента трябва да се извърши пробив на плочата, както и да обследват останалата част на тунела за скрити дефекти. Работната хипотеза за възникването на проблема е, че има някаква връзка с подпочвените води.

Фирмата, построила този метродиаметър е същата, която е построила магистралата край Чирпан където трябва да караме с 90 км/ч, същата, която построи пътя за Своге, където при катастрофа с автобус загинаха 20 пътници, а други 10 бяха ранени.

"Аз никого не упреквам, защото в момента въпросите са много повече от отговорите. Експертизите ще покажат каква е причината за това надигане и имаме ли по-сериозни проблеми. На база факти, ние ще преценим каква е отговорността на проектанта и има ли такава, каква е отговорността на строителя", каза Контрера.

Той обясни, че в случая странното е, че този тунел е готов от две години, имало е тестове още от лятото на миналата година, а този дефект се появява сега. Контрера обясни, че разследването е важно, за да може да се избегнат подобни ситуации и в бъдеще.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад