Профилактика с очила. Защо спортисти подкрепят кампанията за добро детско зрение?

Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време 0:00
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      В предаването
      Части от предаването
      Всички броеве

      На 13 октомври е Световният ден на здравето, а от началото на септември до края на октомври върви кампания за профилактика на детското зрение. В нея всички деца могат да преминат безплатен очен преглед в търговски обекти или медицински заведения. Лице на кампанията е Йордан Йовчев, днес гост в студиото на "Денят започва". Другият гост е Павел Цветков, собственик на марка очила. Негова е идеята за кампанията.

      Павел Цветков заяви, че е важно да се правят профилактични прегледи на зрението, както и всякакви други прегледи. В ранна детска възраст могат да бъдат открити много проблеми със зрението, да бъдат диагностицирани и детето да бъде излекувано и да има съвсем нормален живот.

      Йордан Йовчев сподели, че инициативата, насочена към деца и ученици от 6 до 18-годишна възраст, да направят този безплатен скрининг, е много добра идея.

      Вижте повече подробности във видеото.

      Чуйте последните новини, където и да сте!
      Последвайте ни във Facebook и Instagram
      Следете и канала на БНТ в YouTube
      Вече може да ни гледате и в TikTok
      Намерете ни в Google News

      Пишете ни
      x

      Сигнализирайте нередност

      и/или

      Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

      ** Тези полета не са задължителни.

      captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
      Трябва задължително да въведете кода от картинката
      < Назад