Агенция "Алфа Рисърч" с изследване на обществените нагласи преди началото на предизборната кампания
Предаване: Денят започва, 08.05.2024
Агенция "Алфа Рисърч" публикува данни от новото си изследване, проведено в периода 25 април-2 май. То е реализирано със собствени средства сред 1 000 пълнолетни граждани от цялата страна. Информацията е събрана чрез стандартизирано интервю с таблети в домовете на анкетираните лица.
"Проучването оценява стартовите позиции на различните политически партии в началото на кампанията", уточни в студиото на "Денят започва" Геновева Петрова - социолог от "Алфа Рисърч".
Тя беше категорична, че има смисъл да се гласува, защото:
"От това как ще постъпят хората след един месец няколко основни интриги ще намерят решение. Първата е с активността и респективно с обществената легитимност, която ще имат бъдещите народни представители и евентулно бъдещото правителство, излъчено от парламента. Другата интрига, която има възможност да намери разрешение в хода на кампанията, е възможността за следващо управление, защото от това как хората гласуват ще зависи каква ще е тежестта на партиите в парламента, ще се запазили сегашната структура или ще е различна."
Още по темата вижте във видеото.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News