Агенция "Алфа Рисърч" с изследване на обществените нагласи преди началото на предизборната кампания

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Агенция "Алфа Рисърч" публикува данни от новото си изследване, проведено в периода 25 април-2 май. То е реализирано със собствени средства сред 1 000 пълнолетни граждани от цялата страна. Информацията е събрана чрез стандартизирано интервю с таблети в домовете на анкетираните лица.

"Проучването оценява стартовите позиции на различните политически партии в началото на кампанията", уточни в студиото на "Денят започва" Геновева Петрова - социолог от "Алфа Рисърч".

Тя беше категорична, че има смисъл да се гласува, защото:

"От това как ще постъпят хората след един месец няколко основни интриги ще намерят решение. Първата е с активността и респективно с обществената легитимност, която ще имат бъдещите народни представители и евентулно бъдещото правителство, излъчено от парламента. Другата интрига, която има възможност да намери разрешение в хода на кампанията, е възможността за следващо управление, защото от това как хората гласуват ще зависи каква ще е тежестта на партиите в парламента, ще се запазили сегашната структура или ще е различна."

Още по темата вижте във видеото.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад