Любимите учители - как се разказва миналото?

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

До колко са отворени, будни, инициативни българските ученици. И какви са адекватните условия, които трябва да им предостави образованието? Отговорите търсим с гл. асистент д-р Симеон Хинковски, учител по история в НГДЕК и братята-близнаци - Георги Станев, учител по история в 18-то училище "Уилям Гладстон" и Кирил Станев, директор на училище "Петър Берон" в Костинброд.

"Историята може да бъде удобен разказ за миналото, но може да бъде и инструмен, който да бъде използван за добри цели и да бъде насочен за едно по-добро бъдеще за децата и студентите," каза Кирил Станев. 

"Това, на което наблягаме с децата от самото начало е, да не свеждаме историята само до любопитни факти. Интересно е това, което ги провокира да мислят. В моите часове винаги стигаме до дебат," споделя Георги Станев.

"Историята е призвание и трябва да не се превръща в пропаганда, защото напоследък виждаме доста такива случаи, каза Симеон Хинковски.

Вижте целия разговор във видеото.  

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад