До колко са отворени, будни, инициативни българските ученици. И какви са адекватните условия, които трябва да им предостави образованието? Отговорите търсим с гл. асистент д-р Симеон Хинковски, учител по история в НГДЕК и братята-близнаци - Георги Станев, учител по история в 18-то училище "Уилям Гладстон" и Кирил Станев, директор на училище "Петър Берон" в Костинброд.
"Историята може да бъде удобен разказ за миналото, но може да бъде и инструмен, който да бъде използван за добри цели и да бъде насочен за едно по-добро бъдеще за децата и студентите," каза Кирил Станев.
"Това, на което наблягаме с децата от самото начало е, да не свеждаме историята само до любопитни факти. Интересно е това, което ги провокира да мислят. В моите часове винаги стигаме до дебат," споделя Георги Станев.
"Историята е призвание и трябва да не се превръща в пропаганда, защото напоследък виждаме доста такива случаи, каза Симеон Хинковски.
Вижте целия разговор във видеото.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във
Facebook
и
Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube
Вече може да ни гледате и в
TikTok
Намерете ни в
Google News