Националният омбудсман за индексираните цени на мобилните услуги: Операторите са сериозно подпомагани от държавата

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Мобилните оператори имат право да индексират цените си спрямо инфлацията, защото в общите условия на договорите е отбелязано, че могат. Въпросът е дали от социална гледна точка е редно за втора поредна година и то с толкова висок процент - 15,3%, да бъдат индексирани цените за клиентите на мобилните оператори,  които също са засегнати от инфлация, а доходите им не са се повишили. Това каза в студиото на “Денят започва” националният омбудсман Диана Ковачева.

Тя припомни, че миналогодишната индексация беше едва около 3% и допълни:

“Смятам, че не е редно, макар мобилните оператори да могат да се възползват от тази клауза в договорите на хората, защото те са много сериозно подпомагани от държавата. Те са подпомагани с компенсации за тока и тази, и миналата година - една много сериозна помощ, а това е един от аргументите за повишаване на цените. Също така техните такси към държавата са намалени наполовина.”

Според националния омбудсман в настоящата напрегната икономическа обстановка мобилните оператори трябва да имат социална политика.

Още какви теми коментира националният омбудсман Диана Ковачева вижте във видеото.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад