Нагласите на електората - проучване на Центъра за анализи и маркетинг

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Ново проучване на Центъра за анализи и маркетинг хвърля светлина върху интересни размествания на политическата сцена. На върха няма чак толкова големи размествания - спад за “Продължаваме промяната”, който се наблюдава от месеци, и леко покачване за ГЕРБ. По-интересно е в средата на таблицата - двоен ръст за “Възраждане” и малък за БСП, както и спад за “Има такъв народ” и запазване на позициите на “Демократична България” и ДПС.

В студиото на “Денят започва” данните от проучването коментира Юлий Павлов – политическия анализатор, коментатор и социолог от Центъра за анализи и маркетинг.

Какво каза той вижте във видеото.

Акценти
Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад