Силата на чатботовете

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Чатботовете са изключително полезни, когато искаш автоматична обратна връзка с клиенти и потребители, пестят време и създават по-добра логистика.

Ползата - 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, потребителите имат възможност да потърсят съдействие от компанията. В наши дни все повече хора не искат да говорят по телефона и предпочитат писмената форма на комуникация. А от гледна точка на маркетинга - оказва се, че едва 20% от хората отговарят на имейли на компании. Процентът на отговорилите на съобщение в чата е близо 85.

За кого е полезен? За собствениците на онлайн магазини, които не разполагат с достатъчно служители, които на всеки час да отговарят на запитвания. За банки и други финансови институции. За сферата на туризма - вече чрез чатбот можеш да си резервираш маса в ресторант или хотелска стая.

Намира своето приложение дори в здравеопазването. В България вече има бот, който в реално време ни дава както информация за броя на заразените с коронавирус, а също така може да ни посъветва дали да се обърнем към лекар, ако имаме симптоми.

Мнението на Светлин Наков, програмист и предприемач, който от известно време се е посветил на преподавателска дейност в своя софтуерен университет.

 

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад