Спад на рекламата - по време на криза бизнесът пести от нея

В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Спадът на рекламата в традиционните медии е 43%, дигиталните канали - 38% спрямо планираното за март и април 2020 г. Най-малък е спадът на рекламния бюджет в социалните мрежи - 33%.
За рекламния пазар и новите тенденции, които компаниите предприеха маркетингово, за да се пласират по-добре на не особено стабилните пазари разговаряме с Георги Малчев, съдружник и управител в Xplora BG, преподавател по дигитален маркетинг в УНСС и Софтуни.

Пишете ни
x

Сигнализирайте нередност

и/или

Разрешени формати: (jpg, jpeg, png). Максимален размер на файла (25 MB). Можете да качите максимум 5 файла.

** Тези полета не са задължителни.

captcha Натиснете върху картинката, за да смените генерирания код.
Трябва задължително да въведете кода от картинката
< Назад