За рекламния пазар и новите тенденции, които компаниите предприеха маркетингово

За рекламния пазар и новите тенденции, които компаниите предприеха маркетингово
В предаването
Части от предаването
Всички броеве

Темите в предаването:

Спадът на рекламата в традиционните медии е 43%, дигиталните канали - 38% спрямо планираното за март и април 2020 г. Най-малък е спадът на рекламния бюджет в социалните мрежи - 33%.
За рекламния пазар и новите тенденции, които компаниите предприеха маркетингово, за да се пласират по-добре на не особено стабилните пазари разговаряме с Георги Малчев, съдружник и управител в Xplora BG, преподавател по дигитален маркетинг в УНСС и Софтуни

Защо покрай кризата стана бум на чатботовете в интернет? Репортаж

Бизнесът и нагласите за 2020 г. - анализ на Цветан Симеонов, председател на БТПП

Отказани почивки и резервации - говорят туроператори от Варна.